Završni sastanak članova udruge prije početka 4. Festivala

02 . Veljača . 2019

 

 

 

 

 

 

 

U petak 1. veljače održan je završni sastanak članova udruge prije početka 4. Festivala maslina, koji će
se održati 23. i 24. veljača na Zagrebačkom velesajmu. Na početku sastanka je dr. Marijan Andrašec
prezentirao prve rezultate primjene gljivica i plijesni (mikorizacija) na rast i proizvodnost maslina.
Izlagane je naslovio „Primjena Trichoderma spp. u uzgoju maslina“. Pokus je bio izveden na 5 lokacija
u Srednjoj Dalmaciji. Prvi rezultati su pozitivni i pokazali su i povećano iskorištenje i povećanu količinu
dobivenog ulja. Na temelju ovih rezultata u narednoj će se sezoni postaviti znatno veći pokus.
Izvještaj s ovog predavanja je u cijelosti objavljeno na ovoj stranici (poveznica).
U nastavku sastanka članovi Organizacijskog odbora 4. Festivala su izvijestili o pojedinim segmentima
priprema, a o pojedinim temama se razvila i rasprava članova. U nastavku su ukratko opisane neke
karakteristike budućeg festivala:
- na ocjenjivanje je stiglo 250 ulja iz Hrvatske, te iz Slovenije i Bosne i Hercegovine;
- na Stručnom skupu će biti održano ukupno 14 predavanja;
- bit će održane degustacije ulja, sireva , sljubljivanja sira i vina, te radionice za izradu kozmetike na
bazi maslinova ulja;
- na prodajnoj izložbi izlagat će 20-ak OPG-ova i preko 15 ostalih izlagača opreme, sredstava i
uporabnih predmeta od maslina. Govorilo se o rasporedu i veličini štandova, rasporedu u prostoru i o
ostalim detaljima Festivala;
- nositelj gastro- programa bit će ugostiteljska tvrtka RougeMarin, koja će prezentirati brojna jela iz
mediteranskih zemalja, te slastice na bazi maslinova ulja;
Mi kao organizatori trudimo se obavijestiti širu javnost o ovoj manifestaciji, tako da su već objavljene
informacije na radiju, TV i mjesečnicima, a u tjednima koji dolaze te će se informacije pojačati i dostići
vrhunac u tjednu pred sam Festival (radio, TV, tjednici, dnevne novine);
Izrađeni su promo-listići A5 s informacijama za buduće posjetitelje, te plakati B2 za javne prostore;
U nastavku sastanka raspravljalo se i o detaljima koje još treba obaviti: izrada medalja, akreditacija,
diploma, Kataloga ZV-a i Kataloga Festivala, „visilica“, zastavica i o drugim praktičnim detaljima.
Dogovoren je način obavještavanja pokrovitelja, gostiju i veleposlanika, koji će biti pozvani na
svečano otvorenje u subotu 23.2. u 12 sati.
Zaključeno je da će se višak ulja koji ostaje nakon analize i ocjenjivanja donirati u humanitarne svrhe
jednoj dječjoj bolnici.
Na sastanku su se javili i volonteri koji će pomoći Organizacijskom odboru u dva dana održavanja
Festivala. Njihova uloga će biti velika, a cilj je da budu na usluzi i izlagačima i posjetiteljima, kako bi
ova manifestacija protekla zaista na optimalan način.
Sve ove pripreme garancija su da će veliki broj posjetitelja koji se očekuje, moći uživati u uljima
vrhunske kvalitete, naučiti kako raspoznati dobro ulje, sir ili vino, te probati vrhunska jela na bazi
maslina koje će prirediti šefovi iz RougeMarina.
Dobrodošli u Zagreb na Zagrebački velesajam u subotu 23. veljače (od 10 do 19 sati) ili u nedjelju 24.
veljače (od 10.00 do 18 sati) !
Krunoslav Kovačević